شناسهٔ خبر: 10665 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آیینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

زمان اتمام گازکشی در مسکن مهر اندیشه/ ۱۵۰۰ واحد تکمیل‌شده مسکن مهر اندیشه در انتظار گازرسانی

پروژه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر مدیرعامل شهر جدید اندیشه به زمان اتمام گازکشی در مسکن مهر این شهر جدید اشاره کرد و گفت: اگر گازرسانی به موقع در پروژه‌های مسکن مهر انجام می‌شود می‌توانستیم ۱۵۰۰ واحد را در هفته دولت افتتاح کنیم.

محمد آیینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این‌باره اظهار کرد: مشکلات زیرساختی مسکن مهر در تمام شهرهای کشور وجود دارد اما در اندیشه مبحث گازکشی طولانی‌تر شده که در همین زمینه قراردادها با شرکت گاز در حال انعقاد است و منتظر اقدامات اجرایی این شرکت هستیم.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه تاکید کرد: در تلاشیم تامین گاز مسکن مهر اندیشه تا پیش از شروع فصل سرما تکمیل شود و امیدواریم با امکانات فنی شرکت گاز، مشکلات موجود برطرف شود.

آیینی با بیان اینکه آب و برق مسکن مهر اندیشه مشکلی ندارد درباره تعداد واحدهایی که قرار است در هفته دولت افتتاح شود، اظهار کرد: منتظر بودیم گاز بخشی از واحدهای مسکن مهر تا فرا رسیدن هفته دولت تامین شود و ۱۵۰۰ واحد را افتتاح کنیم اما چون مشکلات گاز برطرف نشد عملاَ نمی‌توان واحدی را افتتاح کرد.

به گفته مدیرعامل شهر جدید اندیشه، در یک پروژه ۱۶۰ واحدی متقاضیان در حالی ساکن شده‌اند که واحدشان فاقد گاز است و از کپسول گازی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه ادامه داد: با وجود این مشکلات امکان دارد ۵۸۰ واحد مسکن مهر را در هفته دولت افتتاح کنیم./

نظر شما