شناسهٔ خبر: 106653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ابقا شد

ابلاغ حکم مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، قاسم قاسمی ده چشمه در سمت خود به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، قاسم قاسمی ده چشمه در سمت خود به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ابقا شد.

متن حکم رسمی قاسمی وزیر راه و شهرسازی خطاب به قاسم قاسمی ده چشمه به شرح زیر است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ابقا می‌نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای اهداف عدالت‌ محور دولت مردمی با رعایت قوانین و مقررات، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و به‌کارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی با اولویت نهضت ملی مسکن، توسعه حمل و نقل و تامین زیرساخت‌های مربوط و بازآفرینی شهری، اقدام نمائید. 

همچنین ضرورت دارد در تعامل با مسئولین محلی و در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران، اهتمام ویژه به عمل آورده و موجبات تحول اساسی در حوزه ماموریت را فراهم آورید.

تاکید می‌نماید مسئولیت هماهنگی تمام ادارات کل و واحدهای زیرمجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارتخانه در استان، بر عهده جنابعالی است.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف استان و تلاش در جهت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه متعال خواستارم.