شناسهٔ خبر: 10668 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مشارکت بانک ملی در ساخت چهار آزادراه بزرگ کشور

قطعه 4 آزادراه تهران شمال بانک ملی ایران در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی کشور و مشارکت در طرح‌های بزرگ ساخت چهار آزادراه بزرگ کشور بیش از دو هزار و ۱۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، ایلنا نوشت: بر همین اساس بانک ملی تامین مالی آزادراه قزوین - زنجان، زنجان - تبریز، باغچه - مشهد و کنار گذر مشهد را در دستور کار قرار داد.

آزادراه قزوین - زنجان

برهمین اساس میزان سرمایه گذاری این بانک در آزادراه قزوین - زنجان معادل ۲.۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال بود که در سال ۷۶ به بهره برداری رسیده است.

جابه جایی سریع از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است و بانک ملی در مشارکت در ساخت و تجهیز؛ راه های ارتباطی غرب و شرق کشور حضور داشته است.

آزادراه زنجان - تبریز

بانک ملی در راستای اهداف توسعه ای هزار و ۴۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال ۹۱ به بهره برداری رسیده و کاهش مصرف سوخت و انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است.

آزادراه باغچه - مشهد

همچنین بانک ملی ۱۳۸ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در آزادراه باغچه - مشهد سرمایه گذاری کرد که این آزادراه در سال ۸۲ به بهره برداری رسید و ارتقای سطح ایمنی راه ها از ویژگی های منحصر به فرد این ازاد راه است.

آزادراه کنارگذر مشهد

بانک ملی در راستای توسعه عمرانی کشور ۳۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال در آزادراه کنارگذر مشهد برای افزایش ترددهای بین المللی و ترانزیت کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال ۹۱ به بهره برداری رسیده است.

نظر شما