شناسهٔ خبر: 106684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ادامه فعایت های جاری راهداری خوزستان در قالب طرح نوروزی

مانور نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تمامی فعالیت های جاری راهداری این اداره کل در قالب طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد در زمایش طرح نوروزی ١۴٠١ که با حضور واحدهای انتظامی، ترافیکی، امدادی و خدمات رسان که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری طرح راهداری زمستانی در راستای خدمت رسانی به کاربران جاده ای با بهره گیری از ظرفیت ۴۵۰ نیروی راهدار و بکارگیری۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین آغاز و تا ۲۵ اسفند در قالب ۳۱ گروه راهداری ادامه داشت و با تلاش راهداران تردد بدون هیچ مشکلی در محورهای استان انجام شد.
وی افزود: این طرح در قالب طرح راهداری نوروزی از فردا تا ۱۵ فروردین در محورهای مواصلاتی خوزستان اجرایی می شود تا در صورت لزوم، خدمات لازم را به کاربران جاده ای ارائه دهند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در این طرح تمامی با توجه به اعتبارات ابلاغ شده، فعالیت های جاری راهداری از جمله خط کشی مسیرها، نصب تابلوعلائم، تجهیزات ترافیکی تعیین کننده مسیر، آشکارسازی نقاط پرحادثه و مکان یابی و استقرار اکیپ های انجام خواهد شد تا شاهد سفرهای نوروزی بدون حادثه در محورهای استان خوزستان باشیم.