شناسهٔ خبر: 106686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

توقف عملیات در کارگاه‌های راهسازی گلستان در تعطیلات نوروزی

راه و شهرسازی گلستان معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی گلستان با اشاره به افزایش سفرها در ایام نوروز و همچنین ایجاد تسهیل در عبور و مرور گفت: عملیات راهسازی در محورهای استان از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱متوقف می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ،  نبی الله داودی معاون مهندسی و ساخت این اداره کل با اشاره به افزایش سفرها در ایام نوروز و همچنین ایجاد تسهیل در عبور و مرور گفت: پروژه های زیر نظر  این معاونت جهت ارائه خدمات ایمن و روان به شهروندان در سفرهای نوروزی از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱متوقف می شود.

 داوودی  با اعلام این خبر گفت: با توجه تصمیم  کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان گلستان ، از ۲۰ اسفند ماه  سالجاری تمامی عملیات راهسازی در راه های استان به منظور تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از خطرات احتمالی تا تاریخ ۲۰ فروردین تعطیل خواهد بود.

وی افزود: این پروژه های شامل اجرای آسفالت گرم محور بندر ترکمن – آق قلا  و ورودی شهر کردکوی ،  بهسازی و تعریض محور بندرترکمن – آق قلا، اجرای زیرسازی و تعریض ابنیه فنی ورودی شهرکردکوی و  احداث ابنیه فنی جدید و تعریض ابنیه فنی موجود در محور بندر ترکمن به آق قلا و زیرسازی باند شرقی محور بندرترکمن-گمیشان می باشد.

 داودی ادامه داد : همچنین كارگاه‌های راهسازی در طول راه‌های  شرق استان نظیر پروژه های  آسفالت گرم محور آق قلا-گنبد ، حدفاصل سه راهی سلاق تا سه راهی عطاآباد، اجرای زیرسازی و روسازی و آسفالت گرم محور رامیان به شاهرود اجراي ترميم زيرسازي و ابنيه فني و بيس و آسفالت محور گنبد – اينچه برون و زيرسازي بزرگراه آق قلا- گنبد تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل می باشند.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی و ارائه خدمات ایمن و روان به شهروندان در سفرهای نوروزی اظهار کرد: در همین راستا تمامی پیمانکاران فعال مرتبط با این اداره کل در بخش پروژه های راهسازی در استان مکلف شدند نسبت به ایمن سازی محدوده های کارگاهی و عملیاتی اقدام کنند و ضمن تنظیم اکیپ های کشیک با ایمن‌سازی مكان كارگاهها از بروز حوادث احتمالی جلوگیری كنند.