شناسهٔ خبر: 106692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان در تعطیلات نوروز هوشیار و آماده باش است

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی ملی، نیروهای یگان حفاظت اراضی استان، ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: مبحث حفاظت از عرصه‌های ملی که یکی از وظایف اصلی این اداره‌کل است، تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.  

وی اذعان داشت: در راستای رویکرد پیشگیرانه، تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.    

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی استان اصفهان آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند گفت: این اداره‌کل با بهره‌گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه، با ایمان و زبده، هیچ گونه اغماضی و امتیازی در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.  

 قاری‌قرآن با اشاره به اینکه افراد سودجو معمولاً در ایام تعطیلات مثل نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی فرصت را برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند خاطرنشان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۱ به صورت آماده باش کامل با راه‌اندازی واحدهای گشت محسوس و نامحسوس در خدمت مردم عزیز استان است.  

 وی بیان داشت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اراضی ملی اطلاع دهند.