شناسهٔ خبر: 106711 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

محور چالوس در مسیر شمال به جنوب مسدود است

ترافیک جاده کوهستانی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد را در محورهای شمالی و سایر محورها اعلام کرد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محورهای شمالی گفت: مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی مسدود است و در مسیر جنوب به شمال این محور تردد روان است. همچنین، مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی مسدود بوده و در مسیر جنوب به شمال نیز تردد روان است.

برقی با اشاره به اینکه محور هراز تا ساعت ۲۴ امروز ۲۵ اسفند مسدود است، اعلام کرد:در محور فيروزكوه مسير جنوب به شمال محدوده هرانده ترافيك سنگين و در آزادراه قزوين - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. همچنین محور چالوس دارای بارش پراكنده برف و باران، محور فيروزكوه و آزادراه قزوين - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی توضیح داد: در آزادراه‌های قزوين - كرج حدفاصل مهرويلا تا پل كلاك،  آزادراه كرج - قزوين محدوده هاي مهرشهر و گلشهر،  در محور شهريار - تهران حدفاصل شهريار تا شهرقدس و در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفي ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت:  در برخي از محورهاي استان هاي آذربايجان غربي ، آذربايجان شرقي ، اردبيل ، زنجان و مازندران، بارش برف و باران، در برخي از محورهاي استان هاي گيلان ، گلستان ، خراسان رضوي ، اصفهان ، چهارمحال و بختياري و كهگيلويه و بويراحمد بارش باران ثبت شده است. همچنین در برخي از محورهاي استان هاي اصفهان ، يزد و بوشهر وزش باد و گردوخاك گزارش شده است.