شناسهٔ خبر: 106731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای راههای کشور خبر داد:

اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان پیشتاز تامین اعتبار و ساخت بزرگراه و راه اصلی در کشور است

خادمی معاون وزیر.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای راههای کشور از پیشتازی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در تامین اعتبار و ساخت بزرگراه و راه اصلی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، خیرالله خادمی امروز در نشست بررسی اعتبارات و ساخت راههای کشور که باحضور مدیران کل راه و شهرسازی کشور تشکیل شد ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب که باید به سرعت موضوع ساخت بزرگراههای این استان در اولویت اقدامات شرکت ساخت قرار گیرد بیان داشتند: استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و اردبیل به ترتیب پیشتاز تامین اعتبار و ساخت توسعه راههای کشور هستند.

عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این جلسه با اعلام این مطلب که اعتبارات حوزه راه استان در سال ۱۴۰۰ افزایش قابل ملاحظه ای داشته است از جذب ۸۵ درصد این اعتبارات و ۱۰۰ درصد سهمیه قیر استانی تا این لحظه خبر دادند و اعلام کردند این استان به جهت تامین اعتبار و ساخت و نیز سهمیه قیر رتبه اول کشور را بدست آورده است.

وی با اعلام اینکه در اسفندماه امسال ۵۰ کیلومتر باند دوم زیر عبور خواهد رفت از پیشتازی استان در حوزه راه و مسکن در کشور خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان حمایت های استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را یکی از عوامل مهم موفقیت های استان در حوزه  راه و مسکن در کشور دانست و بر ادامه این روند تاکید کرد.