شناسهٔ خبر: 106802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تاکید کرد:

لزوم تعامل و هماهنگی بیشتر سازمان نظام مهندسی با راه و شهرسازی استان

لزوم تعامل و هماهنگی بیشتر سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی 1 رئیس و هیات رئیسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی و مدیرکل راه و شهرسازی استان ، با یکدیگر دیدار و طرفین بر لزوم تعامل و هماهنگی بیشتر سازمان و اداره کل تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی اظهار داشت: بحث نهضت ملی مسکن در استان  اولویت اصلی دولت است و باید توسط مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اولویت اصلی قرار گیرد و در همین راستا نظارت بر این پروژه ها نیز به درستی شکل گیرد.

قاسمی افزود : انتظارات از سازمان نظام مهندسی استان زیاد است و انشاءالله با تعامل و هماهنگی بین دو دستگاه، خدمات چشم گیری را به مردم استان ارائه دهیم.

کیان حصاری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ، این دیدار را مثبت ارزیابی نمود و اظهار خرسندی کرد که با تعامل با اداره کل راه و شهرسازی استان، قدم‌های مثبتی برای جامعه مهندسی برداشته شود.

وی ادامه داد: بحث نهضت ملی مسکن سرلوحه سازمان نظام مهندسی است و یکی از اولویت های اصلی این سازمان است که انشاءالله در سال جدید تحول اساسی در بحث مسکن در استان شکل گیرد.

در اين جلسه اعضاي هيئت مديره به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند و ضمن اشاره به افزايش تعرفه خدمات مهندسي در کل کشور، خواستار اجرايي شدن تعرفه جديد در خراسان شمالی شدند.