شناسهٔ خبر: 106830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه نوروز انجام شد؛

افتتاح پویش سراسری "همراهان سفر ایمن" در استان همدان

پویش همدان در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، پویش سراسری " همراهان سفر ایمن" در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایران زمین در محور رزن-همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از همدان، در این مراسم که با حضور استاندار همدان، جمعی از مسئولان و راهداران استان برگزار شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: با توجه به تصادفات گسترده در ۳۰ کیلومتری شهرها و به منظور کاهش تصادفات جاده ای، در ۲۵ محور منتخب و پرتردد در کشور همچون استان همدان این طرح انجام می شود.

صفر صادقی راد افزود: بر همین اساس فضایی در مبادی ورودی استان طراحی شده تا مسافران پس از یک توقف کوتاه و استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا خواهد شد و قرار است در این طرح علاوه بر پذیرایی، برنامه های شاد و متنوعی برای معرفی استان همدان برای گردشگران به اجرا درآید.

استاندار همدان هم در این مراسم با قدردانی از تلاش مجموعه راهداری گفت: نیروهای راهداری استان با آمادگی کامل پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تلاش شود ورودی شهرها دارای فضای مرتب و قابل قبول برای حضور و استفاده مهمانان و گردشگران نوروزی باشد.

وی اظهار داشت: همکاران راهداری استان همدان به دنبال برقراری امنیت و آرامش مردم و مهمانان نوروزی هستند.

استاندار همدان تصریح کرد: اقدامات و فعالیت مجموعه راهداری استان در طول سال به ویژه زمستان و ایام نوروز قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/