شناسهٔ خبر: 106863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام پذیرفت؛

بهره‌برداری موقت از محور علویجه - پلیس راه شاهین شهر برای سهولت در تردد مسافران نوروزی

محور علویجه-پلیس راه شاهین شهر- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد: محور علویجه - پلیس راه شاهین شهر با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی استان اصفهان، مورد بهره‌برداری موقت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراد کیهانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و این شهرستان، عملیات خط کشی و نصب علائم و هدایت ترافیک در باند جدید محور علویجه - پلیس راه شاهین شهر، انجام پذیرفت.  

 وی افزود: این جاده با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی استان و رانندگان همچنین تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک جاده‌ای مورد بهره برداری موقت قرار گرفت.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه توضیح داد: عملیات اجرایی پنج کیلومتر انتهایی باند دوم علویجه - پلیس راه از سال ۱۳۹۸ شروع شده بود که شامل احداث دو دستگاه پل با دهانه ۲۴ متر بر روی آزاد راه کنار گذر غرب، خاکریزی دو طرف پل‌ها و ساخت پنج کیلومتر راه بوده است.  

وی اذعان داشت: بعلت عدم تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی این میزان از پروژه متوقف شده بود که با پیگیری‌های انجام شده، اقدامات اجرایی باقیمانده، در ماه‌های پایانی سال جاری تکمیل و پروژه برای بهره برداری آماده شده است همچنین در سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می‌شود.