شناسهٔ خبر: 106866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه بهار ۱۴۰۱؛

پیام تبریک نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آستانه سال جدید، در پیامی نوروز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ متن پیام تبریک علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آستانه نوروز ۱۴۰۱ به شرح زیر است: 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 

نوروز باستانی ترنمی از زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.  

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه کارکنان مجموعه راه و شهرسازی استان اصفهان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که می بایست همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.  

در سال ۱۴۰۰ علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان، مجموعه بزرگ راه و شهرسازی استان اصفهان توانست همگام با سایر خدمتگزاران صادق این مرز و بوم، گام‌هایی استوار در جهت خوشنودی ملت و سربلندی میهن عزیزمان بردارد و با تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی در مسیر توسعه کشور و تحقق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، خدمات ارزنده ای به مردم عزیز ارائه نماید.  

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند و تحسین برانگیز یکایک همکارانم که با وجود کمبود منابع، مردانه ایستادگی کردند و کارنامه مطلوبی ارائه دادند، با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به ملت شریف ایران به ویژه خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان، تبریک و شادباش عرض می نمایم. امید است سال ۱۴۰۱ خورشیدی با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سربلند باشید. و سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.  

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان