شناسهٔ خبر: 106937 - سرویس دانشنامه
نسخه قابل چاپ

یادداشت|دانش بنیان‌ها در مسیر راه و شهرسازی

فرزاد نجات نیا سید فرزاد نجات‌نیا_ سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید فرزاد نجات‌نیا سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی به مناسبت نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب طی یادداشتی نوشت: 

نامگذاری هر ساله توسط رهبر فرزانه انقلاب نه یک نماد و سمبل که تعیین استراتژی برای اداره امور کشور و تعیین اولویت های داخلی و بین المللی متناسب با نیازها و اقتضائات است.

‌‌توجه، به رونق و جهش تولید حکایت از هدف گذاری مبتنی بر اشراف رهبر معظم انقلاب بر مسائل کشور و در راستای حکمرانی شایسته است.

‌‌‌‌فعال سازی و رونق صنعت ساختمان در راستای نهضت ملی تولید مسکن مبتنی بر راه اندازی حداکثری کارگاه های تولیدی، و استفاده از ظرفیت های شرکت دانش بنیان که تبلور ملموسی از اشتغال آفرینی وافر و پیشگیری از اتلاف و هدر رفت منابع است تالی خوشایندی دارد که یکی از آثار آن سرعت و کیفیت می‌باشد.

‌‌ البته این مقوله مزیت ارزشمندی در اقتصاد ایران بوده است. در سایر ساحت‌های مرتبط با وزارت متبوع اولویت های موثر بر تحقق شعار مهم سال ضرورت توجه به زیرساخت ها از جمله راه‌های مواصلاتی و شریانی، صنعت ریلی، هوایی و دریایی است، البته از این حیث که از مهم‌ترین فاکتور‌های تمهید توسعه و پیشرفت و آبادانی بشمار می‌رود حائز اهمیت است.

‌‌در دوره صدارت مهندس رستم قاسمی استفاده از ظرفیت های تهاتر، تشکیل صندوق های ملی حمل و نقل و مسکن با منابع پایدار در قرن جدید نوید بخش تحول و پیشرفت و آبادانی به همت دولت مردمی بر اساس اولویت سیاست خارجی مبنی بر تعامل سازنده با همکاری کشورهای همسایه خواهد شد.

شرکت های دانش‌بنیان در عصر ارتباطات ارزش افزوده زیادی برای کشور به همراه داشته و راهگشاست.

انتهای پیام/