شناسهٔ خبر: 106975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اول فروردین ۱۴۰۱ صورت گرفت:

بازدید استاندار خراسان شمالى از مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

مرکز مانیتورینگ استاندار خراسان شمالى در نخستین روز از سال ۱۴۰۱ از مرکز مدیریت راه های (مرکز مانیتورینگ) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این بازدید، آخرین وضعیت ایمنى تردد و حجم ترافیک در راه هاى خراسان شمالى را بررسى کرد و توضیحات لازم را در خصوص عملکرد سیستم هاى حمل و نقل هوشمند استان شامل ۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت، ۵۱ تردد شمار، ۶ دستگاه تابلو پیام متغییر، ۲۵ دستگاه دوربین نظارتی، ۱۱۱ سامانه هوشمند جاده ای در مجموع ارائه داد.

همچنین روى فعال بودن ٩٠ درصد از دوربین ها و اعمال قانون متوسط سرعت در کل راه هاى استان تاکید شد که عملکرد چندگانه این دوربین ها نشان دهنده این وضعیت است.

ضمن این که افزایش ۴۰ درصدى تردد در ورودى و خروجى استان نسبت به سال گذشته، آمار حجم تردد و پیش بینى روزهاى آتى به محضر استاندار محترم ارائه شد.

شهامت افزود: با توجه به قرارداد منعقد شده، با افزایش ۱۰ دستگاه سامانه کنترل تخلفات، حداکثر طى ۶ ماه آینده تمامى راه هاى شریانى و اصلى استان به طور کامل تحت پوشش این سامانه ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/