شناسهٔ خبر: 106988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام خبر داد:

افزایش ۲۲ درصدی تردد مسافران نوروزی در ایلام 

مسافر.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از افزایش ۲۲ درصدی تردد مسافران نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند لغایت ۲ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ماه) تا ۲ فروردین، ۱۱ هزار و ۶۱۷ مسافر طی ۲ هزار و ۳۱۴ سفر در سطح استان جابجا شده که این تعداد (مسافر) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت می‌شود، افزود: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین‌شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

دلخواه عنوان کرد: در طرح نوروزی در سطح محورهای استان ایلام ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، ۳۴ اکیپ ثابت و سیار و با به کارگیری ۲۲۳ دستگاه ماشین آلات، آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات در ایام نوروز خستگی و خواب آلودگی است و بر همین اساس از تمام هموطنان می‌خواهیم به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه در مجتمع‌های بین راهی استراحت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از مردم و مسافران نوروزی خواست سفر خود را با برنامه ریزی آغاز کنند و حتما قبل از سفر وضعیت راهها را از سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها جویا شوند.

انتهای پیام/