شناسهٔ خبر: 107042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

تردد بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان ایلام

تردد وسیله نقلیه.jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار وسیله نقلیه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۳ فروردین ماه توسط ۴۴ دستگاه تردد شمار برخط موجود در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌ دهد.

وی گفت: از این تعداد تردد ۱۱۴هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه به داخل استان ورود و تعداد ۹۹ هزار و۹۲۱وسیله نقلیه از استان خروج داشته اندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ و ۲۶درصد رشد نشان می‌دهد.

دلخواه ادامه داد: در روز چهارشنبه ۳ فروروین  ۱۵۴هزار و ۹۶۷ وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در روز سوم فروردین  ۴۹ درصد بوده اظهار داشت: متوسط سرعت ثبت شده در این روز نیز ۷۲ کیلومتر بر ساعت و متوسط، تردد ساعتی ۱۴۶ گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام عنوان کرد: در این بازه زمانی بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محورهای  ایلام - بدره ،ایوان- اسلام آباد ،ایلام -صالح آباد و ایلام -چوار و همچنین کمترین تردد در محور های زرنه - سومار، لومار - سه راهی عالی آباد و محور مهران به ملکشاهی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱، اپلیکیشن موبایل همراه ۱۴۱ به اطلاعات و اخبار ترافیکی،تصاویر لحظه ای دوربین های نظارت جاده ای،وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر،سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/