شناسهٔ خبر: 107043 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام اعلام کرد:

تردد ۶هزار مسافراز مرز شهید قاسم سلیمانی در مهران

دلخواه مدیرکل.PNG مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در سه روز گذشته ۶ هزار و  ۵۱۲ تبعه ایرانی و خارجی از طریق مرز بین المللی مهران(ورود و خروج) تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: این‌ مدت (۳ روز ابتدایی فروردین)  ۲هزار و  ۷۵۱ نفر اتباع ایرانی و بیش از ۴۴۸ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۷۲۱ نفر ایرانی و ۲ هزار و ۵۹۴ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بین المللی مهران کشور خارج از شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: مرز مهران تنها به روی تجار، سرمایه گذاران و بازرگانان، طلاب حوزه های علوم دینی، دانشجویانی که در دانشگاه های ایران مشغول تحصیل هستند و افراد دو تابعیتی، افرادیکه دارای نوبت پذیرش در مراکز درمانی ایران و همچنین افرادیکه دارای اقامت در ایران بوده با رعایت الزامات بهداشتی باز است.

وی ادامه داد: بر اساس نظام مراقبت افرادیکه از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، غربالگری و از آن دسته افرادی که مشکوک به بیماری بودند، نمونه گیری به عمل می آید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای تصریح کرد: هموطنان عزیز برای دریافت اطلاعات ترافیکی،ثبت شکایات و پیشنهادات می توانند به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور و اپلیکیشن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ مراجعه نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخگویی انجام شود.

انتهای پیام/