شناسهٔ خبر: 10706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح بیش از دو هزار واحد مسكن مهر بوشهر در هفته دولت

مسجد مسکن مهر شوش مدیر کل اداره راه و شهرسازي استان بوشهر از افتتاح دو هزار و ۲۷۷ واحد مسكن مهر در استان در هفته دولت خبر داد.

فرزاد رستمي در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در اين خصوص بیان کرد : دو هزار و ۲۷۷ واحد مسكن مهر در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر استان بوشهر در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

رستمي گفت : اين واحدها در شهرهاي  گناوه – دشتستان – بوشهر و دشتي واقع شده اند.

وي در ادامه اضافه کرد: در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر ۱۳ هزار و ۲۲۲ واحد تا كنون افتتاح شده و چهار هزار و ۶۲۹ واحد دیگر نيز هم اکنون در حال ساخت است .

رستمی در این خصوص تأکید کرد: هدف ما بر اين است كه مابقي واحدها تا پايان سال به متقاضیان تحویل داده شود.

وي همچنین در ادامه از افتتاح هفت پروژه راه اصلي و بهسازي به طول جمعاً ۳۰ کیلومتر و مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در این زمان خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری افزون بر ۲۱۹ میلیارد و ۹۵۰ ميليون  ریال هزینه شده است.

 احداث باند دوم بزرگراه میاندشت - بوبری، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز محور کاکی بادوله، تعریض قطعه اول محور خورموج - مل گل، تعریض قطعه اول محور کاکی بادوله، بهسازی محور ناصری - شنبه، تکمیل واریانت گزبلند - زیارت و محور ننیزک - کلمه نیز از جمله دیگر این پروژه ها است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. /

نظر شما