شناسهٔ خبر: 107111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

ثبت بیش از ۲ میلیون تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

ثبت تردد در سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ تردد از ۲۵ اسفند ماه تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۹ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این میزان تردد توسط ۸۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی کل استان ثبت گردیده است.
وی پرترددترین محورهای مواصلاتی استان را در این مدت به ترتیب  محورهای ایرانشهر - بمپور، بمپور - ایرانشهر و نیکشهر - چابهار اعلام کرد.
کرد تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱ تعداد ۹۷ هزار و ۴۰۴ وسیله اعلام کرد و گفت: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز پنجم فروردین با ۱۱۸ هزار و ۵۸۳ تردد بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان داشت: در ایام اجرای طرح نوروزی راهداران این استان در قالب اکیپ های شبانه روزی بصورت گشت های ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی و همچنین راهدارخانه ها حضور دارند تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را برای برقراری ایمن بعمل آورند.
کرد در پایان خاطر نشان کرد: از مسافرین نوروزی تقاضا داریم حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای از طریق درگاه اینترنتی ir.۱۴۱ یا بصورت شبانه روزی با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.