شناسهٔ خبر: 107158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

تعمیر و بازسازی ۳ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان

س و ب - تعمیر ماشین آلات راهداری (2).JPG مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: در یکسال گذشته سه دستگاه از ماشین آلات راهداری این اداره کل به صورت اساسی تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: از آنجایی که تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و مشکلات اعتباری، سبب بروز اختلال در روند واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راه‌سازی و راهداری شده است تعمیر و بازسازی این دسته از ماشین آلات گامی ارزنده در مسیر اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: سه دستگاه ماشین راهداری با اعتبار ۲۸ هزار و  ۲۲۰ میلیون ریال تعمیر و بازسازی شده است در حالی که اگر قرار بود ماشین آلات جدید جایگزین شود باید هزینه های سنگینی را این اداره کل متحمل می شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل دارای ۲۹۶ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین  و سبک راهداری است که بخشی از آنها به دلیل عمر بالای ۴۰ سال و فرسودگی شدید نیاز مبرم به جایگزینی یا تخصیص اعتبارات ویژه برای بازسازی و تعمیر دارند.