شناسهٔ خبر: 107207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۴ درصدی جابجایی مسافر

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش ۴ درصدی جابجایی مسافر نوروزی ۱۴۰۱ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته، ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۱ تا کنون ۶۳ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته با رشدی ۴ برابری روبرو است.  

وی گفت: ۲۱ هزار نفر از هموطنان برای انجام سفرهای نوروزی خود از اتوبوس استفاده کرده اند که نسبت به سال گذشته با رشدی ۲۵درصدی روبرو بوده است.

کرمی عنوان کرد؛ ۲۳ هزار نفر با مینی بوس سفر کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی داشته است.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون ۱۹ هزار مسافر توسط سواری جابه جا شدند که نسبت به سال گذشته رشد ۱ درصدی دارد.

وی ادامه داد: در این طرح نوروزی امسال ۱۸۲ دستگاه اتوبوس، ۸۱۶ دستگاه مینی‌بوس و ۹۲۸ دستگاه سواری کرایه جهت جابجایی مسافران نوروزی آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نظارت و بازرسی شرکت های حمل و نقل مسافر ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: نظارت جدی بر تعرفه‌ها و نرخ‌ها هم خواهیم داشت و کشیک نوروزی نیز برای رسیدگی به تخلفات و شکایات برقرار است.

کرمی در پایان افزود: شهروندان هرگونه شکایت و نارضایتی را می توانند شماره سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/