شناسهٔ خبر: 107372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مديركل راه‌ و شهرسازی خراسان رضوي در ستاد ارتباطات مردمي وزارت راه وشهرسازي به‌منظور بررسی روند پاسخگویی

ستاد ارتباطات مردمي-خراسان رضوي (10).jpeg مديركل راه‌ و شهرسازی خراسان رضوي با حضور در محل استقرار ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه وشهرسازي مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوي در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوي)، ‌ عباس يوسف زاده در جریان سفر رئیس‌جمهور و هيات دولت به استان خراسان رضوي در محل استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازي در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوي حضور یافت.

مديركل راه‌ و شهرسازی خراسان رضوي ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف این وزارتخانه در استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، راه آهن، بنیاد مسکن، شهرهاي جديد، ساخت و توسعه راه‌ها، هواشناسی، بانک مسکن، آزمایشگاه و مکانیک خاک و فرودگاه، مهم‌ترین مطالبات مردمی را به مديركل راه وشهرسازي خراسان رضوي گزارش دادند.

گفتني است ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه  وشهرسازي مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوي برای پاسخگویی به مسائل و‌ مشکلات مردم در تمامی حوزه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  ۱۰ و ۱۱  فروردین ماه سال جاري  همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به استان خراسان رضوي برپا شده است.