شناسهٔ خبر: 107388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری تویسرکان خبر داد:

تخریب ساخت و ساز و دیوارکشی غیرمجاز در محور تویسرکان-سرکان

راهداری تویسرکان تخریب ساخت و ساز و دیوارکشی غیرمجاز در محور تویسرکان-سرکان از سوی اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان گفت: این اقدام با تأکید دادستان همدان مبنی بر انجام گشت‌های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز انجام شد.

حمید عبدالملکی افزود: با توجه به اینکه سودجویان از تعطیلات نوروزی برای ساخت و ساز غیرمجاز استفاده می کنند، گشت‌های ویژه، با هدف کنترل و نظارت در راستای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرقانونی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: بنا به گفته دادستان همدان، ضروری است با هدف حفظ حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و غیرقانونی،گشت‌ها و تیم‌هایی از جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه ای، راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری‌ها برای تشدید نظارت دقیقتر، بیشتر و ریزبینانه‌تر در روز‌های نوروزی تشکیل شود و این اداره نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز فورا اقدام خواهد کرد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان اظهار داشت: بهتر است متخلفان در این زمینه بدانند که تنها سرمایه خود را هدر می‌دهند، زیرا که در صورت تخلف، بی درنگ با تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز خود روبرو می‌شوند.