شناسهٔ خبر: 107394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد:

ثبت بیش از هشت میلیون و ششصد هزار تردد وسایل نقلیه از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۱

جاده استانی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از ۸ میلیون و ششصد و شصت و سه هزار تردد بین بیست پنجم اسفندماه ۱۴۰۰ تا دوشنبه هشتم فرودین ۱۴۰۱ در محورهای دارای ترددشمار استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)،منصور کیایی با بیان اینکه مجموع تردد در کل محورهای دارای تردد شمار استان سمنان به نه میلیون تردد نزدیک شده یادآور شد: تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان با حجم بالایی روبرو است که سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها نزدیک به ۸.۳ درصد بوده است.
وی همچنین میانگین نرخ تردد در بزرگراه امام رضا را بیش از هشتصد تردد خواند و گفت: بر اساس اطلاعات آماری دستگاههای  تردد شمار این بزرگراه بالاترین نرخ تردد در کل استان را داراست و پیش بینی می شود تاپایان طرح نوروزی میانگین این نرخ ترد به بالای هزار تردد برسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین از محور گرمسار چنداب به عنوان پرترددترین محور مواصلاتی استان یاد کرد و افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک از مسافران می‌خواهیم که مقررات را رعایت کنند و بازگشت از سفر خود را به اول صبح موکول کنند؛ چرا که معمولا بین نیمه‌شب تا شش صبح پرمخاطره‌ترین ساعات برای رانندگی است.