شناسهٔ خبر: 107444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دستور وزیر راه و شهرسازی؛

پیشنهاد ۳ هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی صادر شد

پیشنهاد راههای خراسان شمالی طی دستور وزیر راه و شهرسازی به معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد ۳ هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی در سفر آتی هیأت دولت به این استان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در سفر اخیر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی، جلسه ای به منظور بررسی فعالیت های مجموعه راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی در جوار حریم ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مقام عالی وزارت و معاونان و قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تشکیل و پیشنهاد ۳ هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی توسط وزیر راه و شهرسازی به استان صادر شد.

قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ابتدای جلسه گزارش کاملی از اقدامات مجموعه راه و شهرسازی در استان در خصوص طرح جهش تولید مسکن استان، راه های روستایی، راه های اصلی و همچنین راه آهن، به مقام عالی وزارت ارائه و ایشان نیز دستوراتی را به معاونین خود در راستای این جلسه صادر کردند.

وی همچنین در این جلسه به محور بجنورد به جنگل گلستان اشاره و افزود: محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از حیاتی ترین و اولویت دارترین محور استان به شمار می آید و می طلبد با توجه به اینکه از کل محور فقط ۴۳ کیلومتر آن باقی مانده است به زودی شاهد افتتاح کل محور باشیم که مقام عالی وزارت دستور مکتوب جهت تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  را صادر کرد.

همچنین در این جلسه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص کمک به آماده سازی پروژه های مسکن استان در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن نیز دستور مکتوب صادر کرد.

در پایان قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تلاش‌ها و مدیریت استاندار و نمایندگان مردم استان تقدیر و تشکر کرد.