شناسهٔ خبر: 107466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

تردد نوروزی بیش از هشت میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، در تعطیلات نوروز امسال بیش از هشت میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کردند که این تعداد نسبت به نوروز سال قبل ۲۲ درصد بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی با بیان اینکه از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳فروردین امسال تردد هشت میلیون و ۷۵ هزار دستگاه خودرو در محورهای کرمانشاه به ثبت رسیده، افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل شش میلیون و ۶۰۶ هزار مورد بود و رشد ۲۲درصدی را نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی بیشترین تردد ثبت شده را مربوط به خودروهای سواری سبک با هفت میلیون و ۳۷۹ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: در تردد خودروهای سبک نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش تردد خودروهای سنگین در جاده‌های کرمانشاه نسبت به سال قبل هم خبر داد و خاطرنشان کرد: در حالیکه امسال ترد ۶۹۵ هزار دستگاه خودرو سنگین را در محورهای کرمانشاه داشتیم که این عدد در سال گذشته ۷۰۴ هزار مورد با کاهش ۱ و نیم درصدی روبرو بوده است.

کرمی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون و کمترین تردد در محور قصرشیرین به سرپل ذهاب بوده است.

وی همچنین از ثبت بیش از یازده هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت سرعت راهداری هم خبر داد و عنوان کرد: بیشترین سرعت ثبت شده ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت و در محور پاوه ثبت شده است.

انتهای پیام/