شناسهٔ خبر: 107514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت:

برگزاری ۳۴ جلسه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در سال ۱۴۰۰ با بیش از ۱۱۰ نفر از شهروندان این استان طی ۳۴جلسه ملاقات مردمی دیدار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان  طی سال ۱۴۰۰ برای رفع مشکل شهروندان ۳۴ جلسه ملاقات چهره به چهره انجام داد که در این جلسات هر یک از ملاقات شوندگان  مسائل و مشکلات خود را مطرح  و خواستار رسیدگی به آن شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسات که روزهای سه شنبه هر هفته در طول سال ۱۴۰۰ برگزار شد پس از شنیدن صحبت های شهروندان و آگاهی از موضوعات مطرح شده دستورات لازم را به معاونت  ها ، روسا و کارشناسان مربوطه جهت پیگیری و حل مسائل مراجعان در چارچوب قوانين و مقررات صادر کرد که نتیجه  این ملاقات های  منجر به ۷۱ مورد مشاوره و راهنمایی ۳۴ مورد پاسخ مثبت شده است.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به صورت هفتگی و مستمر سه شنبه ها  برگزار می شود و شهروندان گرامی استان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا با شماره ۰۱۷-۳۲۲۲۵۱۱۱درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.

گفتنی است ارتباطات مردمی دو سویه و چهره به چهره،  جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را به همراه دارد.