شناسهٔ خبر: 107533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

افزایش ۲۷ درصدی ترددهای نوروزی در سیستان و بلوچستان

IMG-20220404-WA0009.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی این استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد بیان کرد:  از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ , ۴ میلیون و ۲۳۲ هزارو ۵۶۸ تردد در محو های مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش را نشان می دهد .

وی با بیان اینکه ترددها توسط ۳۸دستگاه تردد شمارآنلاین ثبت شده است تصریح کرد :بیشترین حجم تردددر سطح محورهای مواصلاتی استان با ۱۲۴ هزارو۶۱۳ وسیله نقلیه مربوط به یازدهم فرورودین ماه بوده است .  
کرد پرترددترین محورهای مواصلاتی استان در تعطیلات نوروزی رامحور بمپور- ایرانشهر, ایرانشهر- بمپورو نیکشهر – چابهار اعلام کرد.   

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان  وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تعداد  ۱۹۱ هزارو ۴۳۶  وسیله نقلیه اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش  ۳۳ درصدی را نشان می دهد .

کرد در پایان خاطر نشان کرد :  سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱  به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی , شرایط آب و هوایی , انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل ونقل جاده ای و راهداری در نظر گرفته شده است .