شناسهٔ خبر: 107548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان دستگاه برتر استان شد

شورای ادارای سیستان و بلوچستان.jpg اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به همراه دو دستگاه اجرایی دیگر به عنوان سه دستگاه برتر در اجرای تعهدات سال ۱۴۰۰، ارائه خدمت مطلوب به مردم و نقش آفرینی در توسعه استان معرفی و مورد تقدیر استاندار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری استان که با حضور کلیه دستگاهای اداری استان درمحل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان تشکیل گردید، از اداره کل راه و شهرسازی استان بعنوان دستگاه برتر استان در اجرای کامل تعهدات خود در سال ۱۴۰۰ نام بردند و این اداره کل را شایسته تقدیر اعلام کرد. 
وی بیان اینکه راهها مهمترین ابزار توسعه هر منطقه بشمار می روند، اظهار داشت: از آنجایی که علاوه بر حفظ جان شهروندان گرامی همه پروژه های اقتصادی استان متکی به طرح های راه سازی است در دو سال اخیر اقدامات مطلوبی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در احداث باند دوم صورت گرفته است که جای بسی تقدیر دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در طرح نهضت ملی مسکن نیز با عملکرد مناسب اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان شاهد پیشتازی استان در احداث واحدهای مسکونی این طرح در سطح کشور هستیم.
مدرس خیابانی طرح نهضت ملی مسکن را مهمترین پروژه دولت سیزدهم برشمرد و افزود: نظر به اهمیت تامین مسکن مناسب برای شهروندان، اداره کل راه و شهرسازی استان با پیگیری های مستمر موفق به تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شد این درحالی است که بسیاری از استان ها در این زمینه با چالش های جدی روبه رو هستند.
وی بر تداوم کسب رتبه برتر سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و  گفت: همه دستگاههای اجرایی استان موکلف اند این طرح را در استان پیگیری کنند.