شناسهٔ خبر: 107564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی ۷۴۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران

آغاز عملیات اجرایی 745 واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن مازندران با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران عملیات اجرائی همزمان ۷۴۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، ۷۴۵ واحد مسکونی در قالب اجرای فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر استان مازندران با حضور علیخانی معاون امور عمرانی استانداری، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سردار مسلمی فرمانده سپاه استان، نوبخت فرماندار ساری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرائی ۷۴۵ واحد مسکونی در ساری اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی و اولویت های مهم دولت تامین مسکن است.

ولی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی افزود : این اتفاق بزرگی است که باید در جهت رونق صنعت ساختمان که موجب ایجاد اشتغال می شود تلاش کرد معاون عمرانی استانداری مازندران در ادامه بر انسجام و هم افزائی بین مسئولان در استان برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد و گفت توزیع امکانات و اعتبارات باید متناسب با آمایش منطقه ای باشد.

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این آئین با بیان اینکه صنعت ساختمان ظرفیت خوبی دارد ادامه داد برای ساخت مسکن باید به طور شبانه روز زمان گذاشت تا انشاالله در کوتاه ترین زمان ممکن این واحدها ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

نظری از ثبت نام ۹۵۴۵۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت از این تعداد ۶۰۳۵۵ هزار نفر دارای شرایط هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خانه دار شدن را حق قانونی هر فرد دانست و افزود مکان یابی مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن موجب تسریع در روند اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خواهد شد.