شناسهٔ خبر: 107616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تاکید کرد:

افزایش ۲۷ درصدی مسافرناوگان عمومی به استان سمنان در طرح نوروزی۱۴۰۱

تردد.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش ۲۷ درصدی مسافر ناوگان عمومی به استان سمنان در طرح نوروزی۱۴۰۱ اطلاع داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامرضا طحان با اعلام افزایش ۲۷درصدی مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۱ یادآور شد: امسال ۴۳۸۵۰ مسافر از مبادی استان سمنان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در طرح نوروزی ۱۴۰۱ استان سمنان پذیرای ۹۳۵۰ مسافر بیشتر بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار داشت: طبق آمار در سال گذشته۳۰هزار نفر از مبادی استان خارج شده اند که امسال با توجه به افزایش مسافرت ها این آمار با رشد ۲۹ درصدی به ۳۸۶۷۰ مسافر رسید.

وی افزود: همزمان با کاهش محدودیت‌های سفر برای نوروز ۱۴۰۱ و موافقت ستاد ملی کرونا با انجام سفر برون استانی، سفر داخل استانی با کاهش ۲۴۰۰ سفر به رقم ۱۴هزار و ۳۰۰ سفر رسید.

طحان در ادامه بیان کرد: در این بازه زمانی تیم های کنترل و نظارت در شش مرحله از ۲۷ شرکت مسافربری که مجهز به امکانات فروش بلیط اینترنتی بودند بازرسی بعمل آوردند همچنین در راستای خدمت رسانی بهتر به مسافرین و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز ۳۱ بازدید از تمامی شرکت های حمل و نقل مسافر داشتند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان با بیان اینکه ۴۰ شرکت در بخش مسافربری در حال خدمات رسانی به مردم هستند، گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.