شناسهٔ خبر: 107617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از شرکتهای دانش بنیان حوزه مسکن و مصالح ساختمانی

محبت خواه3.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در استقبال عملی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری از شرکتهای دانش بنیان در صنعت ساختمان خواست به طرح نهضت ملی مسکن در این استان ملحق شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل دراین خصوص گفت: در استقبال عملیاتی از شعار سال " تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" و باتوجه به اینکه صنعت مسکن ۳۰۰ شغل و حرفه را فعال می کند، گفت: فرصت بسیار خوبی است تا شرکتهای دانش بنیانی که درخصوص  خانه های پیش ساخته، صنعتی سازی مسکن، ساختمانهای حافظ انرژی و ساختمانهای سبز فعالیت می کنند برنامه ها، ایده ها و طرح های خود را به صورت مستقیم تا پایان اردیبهشت ماه به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مطرح نمایند.

محبت خواه ادامه داد: ظرف یک هفته پس از ارائه طرح توسط شرکت دانش بنیان با اولویت در دبیرخانه مسکن اداره کل مورد بررسی قرار خواهد شد و در صورت انطباق با برنامه های نهضت ملی مسکن بلافاصله با شرکتهای دانش بنیان برای ارائه  واجرای طرحهای جدید مذاکره خواهیم کرد.

 وی اظهار داشت: ادغام طرح نهضت ملی مسکن با ایده های جدید نقطه عطف نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ خواهد بود و این امر به حضور و حمایت شرکتهای تولیدی در حوزه مصالح ساختمانی بستگی دارد.