شناسهٔ خبر: 107706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درسال۱۴۰۰صورت گرفت:

خط کشی ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

index.jp.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان درسال ۱۴۰۰ خبر دادکه نسبت به سال ۹۹, رشد ۳۵ درصدی را نشان می دهد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با بیان اینکه خط کشی راه ها با هدف افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسائط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می شود، گفت: این میزان خط کشی با استفاده از توان اکیپ های امانی اداره کل در این مدت  انجام شده است.
وی تعمیر و نصب تعداد ۴۰۰ عددچراغ چشمک زن سولار و فلش های جهت نما سولار, ساخت ۵۲۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، نصب علائم و تابلو تجهیزات ایمنی ۴۵۰۰ عدد و اجرای حفاظ گاردریل به طول ۱۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات این اداره کل درسال ۱۴۰۰ به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای عنوان کرد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان  سیستان و بلوچستان به محورهایی که در آنها خط کشی صورت گرفته اشاره کرد و افزود : احیای خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره کل بوده که بیشتر محورهای شریانی و اصلی استان در سال گذشته خط کشی در آن صورت پذیرفته است .
کرد در پایان خاطر نشان کرد با توجه به تلاشهای صورت گرفته توسط اکیپ خط کشی امانی استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود و در زمان و موعد مقرر طبق برنامه ریزی مدون خط کشی محورها تجدید و به روز شود .