شناسهٔ خبر: 107767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خبرداد.

کلنگ زنی پروژه ساماندهی ورودی یاسوج _شیراز با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال

کلنگ زنی آئین کلنگ زنی پروژه تعریض پل های ورودی یاسوج _شیراز محدوده (سرابتاوه) با حضور معاون عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد) ؛آئین کلنگ زنی پروژه تعریض پل های ورودی یاسوج _شیراز محدوده (سرابتاوه) با حضور حاجی زاده معاون عمرانی استانداری؛ مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت؛این پروژه در ادامه و تکمیل ساماندهی ورودی شهریاسوج و هدف از اجرای این طرح را باز شدن گره‌ ترافیکی و کمترشدن حوادث جاده‌ای در ورودی‌ شهر یاسوج اعلام کرد و گفت: در این طرح شش دهانه پل که بزرگترین پل به طول ۶۰ متر می‌باشد در منطقه سرآبتاوه شهر یاسوج با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال که از طریق اعتبارات مالی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور تامین اعتبار میگردد احداث می‌شود.

عابد محمدی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح تا پایان امسال تکمیل و به بهربرداری می‌رسد.

همچنین در این آئین معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از ناایمن بودن برخی از جاده های استان گفت: متاسفانه درسال‌های قبل جاده‌های استان بدون اینکه ایمن باشند و علائم هشدار دهنده در آنها نصب شده باشد به بهره برداری می‌رسیدند و همین امر باعث افزایش آمار تصادف های جاده‌ای در استان شده است.

حاجی زاده از ساماندهی ورودی‌های شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزاد: براساس مصوبه شورای عمرانی استانداری از امسال همه طرح‌های عمرانی تا به مرحله تکمیل نرسند، به بهره برداری نمی‌رسند.