شناسهٔ خبر: 107783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درحاشیه بازدید مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان عنوان شد:

آغاز آرماتوربندی فوندانسیون ساختمان اصلی بیمارستان جدید کهنوج

جنوب کرمان بیمارستان کهنوج مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدیدی که به همراه فرماندار کهنوج از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان کهنوج بازدید کرد و ازآغاز آرماتوربندی فوندانسیون ساختمان اصلی بیمارستان جدید کهنوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان) ، محمد ساردویی مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدیدی که با فرماندار ومسئولین محلی شهرستان کهنوج از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج داشت بیان کرد: درپروژه بیمارستان شهرستان کهنوج پس ازانجام مراحل تجهیز کارگاه آرماتوربندی فوندانسیون ساختمان اصلی آن در حال انجام است.

وی اظهارداشت : زیربنای این بیمارستان بهمساحت ۲۲هزار متر مربع ۵ طبقه در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و به صورت ۲۲۰ تختخوابه در نظر گرفته شده استو در طراحی های انجام شده  ۵ هزار متر مربع نیز زیر بنای ساختما نهای جنبی آن است.

ساردویی افزود : اعتبار اسکلت این پروژه مبلغ ۱۲۶۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده و مکان این بیمارستان در محلی قرار گرفته که ساکنین سه شهرستان کهنوج ،قلعه گنج و رودبار جنوب بتوانند از آن استفاده کنند.

فرماندار کهنوج نیز در این بازدید ضمن تشکر از پیگیری های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان با تأکید بر لزوم تعامل وهم‌ افزایی هرچه بیشتر و لزوم همکاری ها بین دستگاهای اجرایی و مرتبط با ساخت بیمارستان یادآور شد وگفت: عنصر زمان درفرصت‌های مسئولیتی همه ما محدود است ولازم است بدون فوت وقتزمینه‌های آماده سازی استفاده از ظرفیت‌ بیمارستان برای خدمت به مردم کنهوج نمایان شود.