شناسهٔ خبر: 107786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با برگزاري ميز خدمت در مسجد وكيل شيراز صورت پذيرفت؛

پاسخگويی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در ديدارهای مردمی

میز خدمت شاهچراغ شیراز ميز خدمت با رويكرد به حل مشكلات ارباب رجوع با مشكل چندسازماني با حضور استاندار فارس و ساير مديران ارشد استان روز جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ در مسجد وكيل شيراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس ميز خدمت با رويكرد به حل مشكلات ارباب رجوع با مشكل چندسازماني با حضور استاندار فارس و ساير مديران ارشد استان روز جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ در مسجد وكيل شيراز برگزار شد.

عليرضا راستيار در حاشيه برپايي اين ميز خدمت گفت: تلاش ما بر اين است تا تمام نياز و مشكلات ارباب رجوع در اداره كل و ملاقات هاي حضوري حل شوند و هدف از اين ميز خدمت حل مشكلاتي است كه نياز به مشاركت و همكاري چند سازمان و اداره كل دارد.

سرپرست اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس افزود: خدمت به ارباب رجوع و حل مشكلات مردم مايه افتخار و سربلندي است و تمام تلاش اين سازمان بر آن است كه در چهارچوب قانون مشكلات مردم رسيدگي و حل شود.

وي در خصوص علت اجراي ميز خدمت در مسجد وكيل نيز اشاره كرد: هدف مديريت ارشد استان از اجراي ميز خدمت در مسجدي قديمي و تاريخي اين است كه ضمن معرفي مساجد تاريخي شيراز و استان ، مسجد جز محل عبادت، محلي براي حل مشكلات مردم نيز مي تواند باشد كه كمتر از عبادت نيست.

شايان ذكر است در اين ميز خدمت كه با حضور بسياري از مديران ارشد استان برگزارگرديد ، پرونده ها و مطالبات ارباب رجوع هايي كه در چند اداره و سازمان بطور همزمان مشكلاتي داشتند حل و بر استمرار اين ميز خدمت در ادارات و سازمان ها و توجه به حل مشكلات مردم تأكيد شد.

انتهای پیام/