به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت: ناظرین این اداره کل از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ، ۲۴۷بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی داشته اند، که ضمن ثبت در سامانه نظارت الکترونیکی در صورت مشاهده نقص به صورت آنی و در محل نسبت به رفع نواقص مربوطه اقدام نموده اند.
ایوب کرد افزود:مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جادهای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی دارند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت :در همین راستا در ایام نوروز برنامههای فرهنگی و هنری از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در خصوص فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در مجتمع خدماتی رفاهی محور خاش_زاهدان که یکی از پرترددترین محورهای استان است برگزار شد که با استقبال مسافرین نوروزی در این مجتمع نیز همراه بود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان افزود: در بازدید از این مجتمع ها شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها ،سرویس های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران و آشپزخانه پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعهای مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.
وی یادآور شد:البته بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی تنها مختص به ایام نوروز نیست و در طول ایام سال نیز به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد.
کرد تاکید کرد:در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.
گفتنی است ۳۱مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در طول محورهای تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/