شناسهٔ خبر: 107791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت:

صدور مصوبه برای ۶۴۸ پرونده زمین و مسکن در سیستان و بلوچستان

مرتضی مقدسی.jpg معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت:  ۶۴۸ پرونده های مختلف سال ۱۴۰۰ در هیات نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در استان مطرح و منجر به صدور مصوبه شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، مرتضی مقدسی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری کارکنان حوزه معاونت املاک و حقوقی و همچنین اداره درآمد و هزینه های عملیاتی این اداره کل این مهم محقق شد.
وی ادامه داد: در این راستا طی سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۶۸ پرونده مربوط به وظایف و اختیارات تفویض شده از آن سازمان درخصوص واگذاری و مسائل املاک و حقوقی و نیز تعداد ۴۸۰ پرونده مربوط به درخواست لغو سابقه فرم ج و یا ویرایش سوابق در هیات نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در استان مطرح و منجر به صدور رای و یا اتخاذ تصمیم در خصوص آنها شد.
 معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمام تلاش همکاران ما در حوزه املاک و حقوقی این اداره کل با بهره گیری از تمام توان و دانش و مشورت با همکاران سازمان ملی این بوده است که در کمترین زمان ممکن پرونده ها را به نتیجه مطلوب برسانند. 
مقدسی خاطر نشان کرد: پیش بردن حجم عظیمی از پرونده ها، پیگیری به موقع، دقیق و بر مبنای قانون و حفاظت و صیانت از حقوق بیت المال و اراضی دولتی از مهمترین اولویت های اداره کل راه و شهرسازی استان است.