شناسهٔ خبر: 107799 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند

شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید در راستای عمل به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طی اقدامی یک واحد مسکونی رایگان به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید در راستای عمل به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طی اقدامی یک واحد مسکونی رایگان به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند واگذار کرد.

در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کشور، شرکت عمران شهرهای جدید برآن شد تا به خانواده تبریزی ساکن در روستای ینگجه واقع در شهرستان آذرشهر که ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۰ صاحب چهار فرزند شدند با حمایت و موافقت وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید یک واحد مسکونی آپارتمانیپس از گذرندان مراحل قانونی در فاز ۴ شهر جدید سهند واقع در استان آذربایجان شرقی اهدا شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید گفتنی است این پیشنهاد از سوی شرکت عمران شهرهای جدیدمطرح و مجمع عمومی آن با توجه و به استناد قسمت اخیر ماده ۹ قانون ایجاد شهرهای جدید، تبصره ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی قانون مذکور، بندهای ۶ و ۷ ماده ۲۰ اساسنامه شرکت‌های تابعه و ماده ۱۸ دستورالعمل واگذاری زمین و ساختمان و نظارت بر اجرای آن در شهرهای جدید با واگذاری یک واحد مسکونی به این خانواده موافقت کرده است.