شناسهٔ خبر: 107899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

جابجایی بیش از ۹۵ هزار نفر مسافر نوروزی در  جنوب سیستان و بلوچستان

علی قبا.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ هزار و ۶۳۱ مسافر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۴۰۱ در جنوب استان توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی قبا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ هزار و ۶۳۱ مسافر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۴۰۱ در جنوب استان توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی جابجا شدند.

وی اظهار داشت: این میزان مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۸۵۷ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

قبا ادامه داد: ۵۲ درصد از این تعداد مسافر به خارج از استان و ۴۸ درصد از مسافران جابجا شده نیز به مقاصد درون استانی سفر کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از این تعداد سفر سهم اتوبوس در جابجایی مسافران نوروزی ۵۱٫۸ درصد و مینی بوس ۴۶٫۶ درصد بوده است.

قبا با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ دستگاه ناوگان مسافری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری در محدوده تحت پوشش این اداره کل با ۸۰۰ راننده  در حال فعالیت هستند.

وی از مردم و مسافران خواست: هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/