شناسهٔ خبر: 107960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس:

افزایش ۱۰۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان فردوس

مرکز مدیریت راه ها ی خراسان جنوبی2.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس، از افزایش بیش از ۱۰۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان در ایام نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، احمد آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، اظهار کرد: متوسط تردد روزانه از مورخه ۲۵/۱۲/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۱/۱۴۰۱ وروردی و خروجی به این شهرستان بیش از ۳۲ هزار وسیله نقلیه بوده که افزایش بیش از ۱۰۵ درصدی نسبت به سال گذشته بوده را نشان می‌دهد.

وی، تصریح کرد: در ایام نوروز با وجود افزایش۱۰۵ درصدی ورود و خروج وسایل نقلیه به این شهرستان به لطف خداوند و همت همه جانبه ارگانهای خدمان رسان هیچ گونه تصادف رانندگی منجر به فوت در جاده های فردوس نداشتیم.

آخوندی،در ادامه  بیان کرد: در این مدت جابجایی مسافر درون استانی با اتوبوس ۲۸ سفر با ۲۸۱ نفر مسافر  و با مینی بوس ۳۳ سفر با ۳۴۲ نفر مسافر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ناوگان مسافری این شهرستان جابجا شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران و فعالان عرصه مهم حمل ونقل  پلیس راه، هلال احمر،اورژانس و نیروی انتظامی بیان کرد: در ایام طرح نوروزی ۶۰۰ اکیپ‌ نفر راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان فردوس به ارائه خدمات برای مسافرین نوروزی پرداختند.

آخوندی در پایان تصریح کرد: در ایام نوروز طی بازدید از واحدهای پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی محورهای فردوس دیهوک و فردوس بجستان مهم ترین هدف از احداث تأسیسات خدماتی بین راهی؛ ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی جاده‌هاست که خوشبختانه در سال جاری ۴ مجتمع خدمات رفاهی این شهرستان خدمات خوبی به مسافرین و کاربران جاده ای ارائه دادند.

انتهای پیام/