شناسهٔ خبر: 108007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید میدانی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه نهضت ملی مسکن شهر بجنورد

بازدید میدانی از نهضت ملی خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از سایت‌ پروژه نهضت ملی مسکن شهر بجنورد ( ۱۱۲۰ واحدی برکت ) بازدید و برای تسریع در اجرای پروژه دستوراتی صادر کرد.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی  از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت نهضت ملی مسکن شهر بجنورد بازدید و مشکلات و موانع اجرایی پروژه را بررسی کرد.

شایان ذکر است قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جریان این بازدید بر تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن که از محوری ترین برنامه های دولت سیزدهم است، تاکید ویژه ای کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون در این پروژه، اجرای اسکلت بتنی با قالب تونل فرم برای ۸ بلوک به صورت کامل و ۳ بلوک نیز تا طبقه ی دوم انجام شده است.

قاسمی افزود: در این پروژه ۱۱۲۰ واحدی تاکنون عملیات خاکبرداری و آماده سازی محوطه، ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی، عملیات پی کنی، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اجرای فونداسیون نیز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در ۲ کیلومتری شهر بجنورد واقع در شهرک فرهنگیان بجنورد قرار دارد.