شناسهٔ خبر: 108035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

کنترل و نظارت حدود هزار ناوگان حمل و نقل مسافری و باری عبوری از محورهای مواصلاتی جنوب استان

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از کنترل ونظارت ۹۸۰ ناوگان باری و مسافری از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری با بیان اینکه در این نظارت ها تمام نکات ایمنی، بهداشتی، سلامت خودرو و غیره مورد رصد قرار گرفته است، تصریح کرد: اعمال نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی به عنوان بخش مهمی از وظایف این اداره کل بوده که یکی از عوامل بسیار مهم و راهکار قابل توجه جهت کاهش خسارات، مدیریت ایمنی و ترافیک جاده ای و تلفات جاده ای ناشی از سوانح رانندگی محسوب می شود.

وی ادامه داد: از مجموع نظارت های صورت گرفته این مدت ۷۰۷ مورد به ناوگان باری، ۲۵۳ مورد به ناوگان مسافری و ۲۰ مورد به ناوگان حامل مواد خطرناک اختصاص دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در جنوب استان در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ , ۱۲ و ۱۴ استانی  ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود .

قادری خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۱۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری و مسافری فعال در جنوب استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.