شناسهٔ خبر: 108119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ماه مبارک رمضان:

میز خدمت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلای نماز جمعه زاهدان برپا شد

میز خدمت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان (2).jpg همزمان با ماه مبارک رمضان، میزخدمت  یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از این اداره کل در محل مصلی نماز جمعه شهر زاهدان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)،همزمان با ماه مبارک رمضان، میزخدمت  یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از این اداره کل در محل مصلی نماز جمعه شهر زاهدان برپا شد.

 مردم مومن و انقلابی شهر زاهدان با حضور در مصلی نماز جمعه آن شهرستان و ملاقات چهره به چهره با فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به بیان مسائل و مشکلاتشان در زمینه ساخت و سازها و تصرفات غیر مجاز پرداختند.

گفتنی است با توجه به اینکه برگزاری میزخدمت علاوه بر رفع مشکلات و بیان دغدغه‌ها سبب امیدآفرینی در جامعه، افزایش اعتماد مردم نسبت به مسئولان و سرعت گرفتن امور اداری و کیفیت بخشی به آن‌ها می‌شود اداره کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان در اجرای این مهم اهتمام ویژه ای دارد.

  سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی دولتی در استان سیستان و بلوچستان است.