شناسهٔ خبر: 10815 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

آزمون تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا فردا برگزار می‌شود/ اعلام نتایج در شهریورماه

آزمون مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به جزئیات برگزاری بیستمین آزمون تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا اشاره کرد و گفت: نتایج آزمون تا قبل از پایان شهریورماه اعلام خواهد شد.

محمدجواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: بیستمین آزمون تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا فردا جمعه ۳۰ مردادماه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ در دبیرستان البرز با ۸۸۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: موارد این آزمون کتبی را اسناد کنوانسیون‌های حمل و نقل، مسائل گمرکی، تجاری و تمام موضوعاتی که به این حوزه مربوط است، تشکیل می‌دهد.

به گفته این مقام مسئول، بلافاصله بعد از اتمام آزمون، پاسخنامه‌ها تصحیح خواهد شد، داوطلبان هم با توجه به متقضیات اجتماعی و نیاز شرکت‌ها همچنین شرایطی که اعلام کرده‌اند انتخاب خواهند شد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره زمان اعلام نتایج آزمون به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: هنوز زمانی را مشخص نکرده‌ایم اما تا قبل از پایان شهریورماه این نتایج اعلام خواهد شد./

نظر شما