شناسهٔ خبر: 108180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد مطرح کرد؛

۳۳ هکتار از اراضی ملی شهرستان نجف آباد از ید متصرفان خارج شد / رفع تصرف ۷۰۰ میلیاد ریالی زمین خواری در شهرستان نجف‌آباد

مرتض فولادی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: بیش از ۳۳ هکتار از اراضی ملی این شهرستان به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از ید متصرفان خارج و به بیت‌المال مسترد شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: با دقت، هوشیاری و تلاش‌های بعمل آمده در سال ۱۴۰۰، بیش از سی و سه هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان خارج شد.  

 وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که به بیت المال بازگردانده شده است گفت: صیانت از اراضی دولتی یکی از اولویت های این اداره است که با هدف حفظ حقوق بیت المال اجرا می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی ملی به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی این شهرستان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

 وی در خصوص اقدامات حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد اذعان داشت: همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش‌های بعمل آمده در این اداره ۴۲ فقره رای مثبت قضایی (له دولت) در مراجع قضایی اخذ شد.