شناسهٔ خبر: 108229 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت عمران خبر داد:

اخذ پایان‌کار و سند تک برگ واحدهای مسکن مهر پردیس ماموریت مهم واحد شهرسازی و املاک

پیرفرشی- پردیس سرپرست شرکت عمران گفت: با رفع نواقص و اخذ پایان کار پروژه‌ها، در سال جاری شاهد صدور سند تک برگ ده‌ها هزار واحد مسکن مهر پردیس خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست داخلی اعضای کمیته درآمد شرکت عمران با حضور پیمان  پیرفرشی و سایر اعضای این کمیته برگزار شد. در این نشست در خصوص راهکارهای تامین مالی پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه مسکن مهر در سال پیش رو بحث و تبادل نظر شد. فروش املاک و مستغلات و تهاتر اراضی یکی از منابع درآمدی شرکت عمران است که با تاکید پیرفرشی می‌بایست این ظرفیت‌ها به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد. استفاده از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی و همچنین فروش عرصه باقیمانده واحدهای مسکن مهر موضوعات دیگری بود که سرپرست شرکت عمران به آن اشاره داشت.

با اعلام پیرفرشی، در سال گذشته شرکت عمران در حوزه مالی به نقاط مناسبی رسیده که باید در این خصوص سامانه‌های مختلف یکپارچه شود؛ همچنین موضوع ساماندهی مالی که در یک سال اخیر شروع شده، تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد تا بتوان پیشبینی‌های دقیقی در این حوزه داشت.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید پردیس، نکته مهم این نشست، تاکید سرپرست شرکت عمران برای پیگیری اخذ پایان کار پروژه‌های مسکن مهر توسط واحد شهرسازی شرکت عمران بود. رفع نواقص کلیه واحدهای تحویلی و همچنین کسب تاییدیه‌های لازم توسط شهرداری برای اخذ پایان کار ماموریت مهمی است که شرکت عمران در سال پیش رو دارد. با تاکید پیرفرشی، پس از اخذ پایان کارها، وظیفه پیگیری از اداره ثبت اسناد جهت دریافت سند تک برگ واحدهای مسکونی برعهده واحد املاک شرکت عمران است و در این خصوص باید همه عوامل شرکت عمران در سال 1401 همت ویژه‌ای داشته باشند.