شناسهٔ خبر: 108262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان :

آمار ثبت نام کنندگان کردستانی در طرح نهضت ملی از ۱۴۱ هزار نفر گذشت

مصطفی رضایی معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آغاز فرایند پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت : آمار ثبت نام کنندگان کردستانی در این طرح از ۱۴۱ هزار نفر گذشت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کردستان )، مصطفی رضایی اظهار کرد :  در استان کردستان ۱۴۱ هزار و ۶۷۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۰۳ نفر در مرحله اول یا همان اقدام ملی و بقیه نیز در مراحل بعدی به سامانه ثبت نام مراجعه و نام نویسی کرده اند .

رضایی گفت : برای ثبت نامی های مرحله اول در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ، زمین در گروه های سه تا پنج نفره واگذار شده و در بعضی از شهرها پروژه آغاز شده و در شهرهایی مثل قروه عملیات بخشی ازپروژه مثل ۷۲ واحدی شهرک دانش تقریبا رو به اتمام است و الان دستگاه های خدمات رسان کارهای خمات رسانی را انجام میدهند .

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان افزود : در شهرهای بالای ۱۰۰ هزارنفر نیز در شهرسقز پروژه ۱۱۹۷واحدی فعال است و در شهرسنندج هم پروژه به متقاضیان تخصیص پیدا کرده و قریب به ۶۸۰ نفر تخصیص انجام نشده که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۱ هزار نفر در سنندج در طرح نهضت ملی گفت : با توجه به این حجم زیاد متقاضی ، روزانه برای تعداد مشخصی پیامک فرستاده میشود تا با مراجعه به کارگزاری معرفی شده مدارکشان را بارگذاری کنند.