شناسهٔ خبر: 108437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمهیدات ایمنی برای پایدارسازی نشست دوراهی خندقلو

کمیسیون ایمنی جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگى خراسان شمالى به درخواست اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان به عنوان دبیرخانه کمیسیون در راستای تمهیدات ایمنی و محدودیت ترافیکی و انسداد موقت باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه به منظور پایدارسازی نشست دوراهی خندقلو و مراسم روز ملی حمل و نقل هم راستا با برنامه های کشوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی جعفر شهامت مديركل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان گفت: در اين جلسه مصوباتی در این خصوص انجام و مقرر شد باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه در محدوده دوراهی خندقلو به مدت یک ماه مسدود و ترافیک محور بجنورد به سمت آشخانه به باند جنوبی و ترافیک محور آشخانه به سمت بجنورد به محور قدیم بدرانلو انتقال یابد. 
وى افزود: همچنین مقرر شد پیمانکار حداکثر طی یک ماه با تمام توان کاری و امکانات نسبت به اصلاح و پایداری نشست اقدام کند و بعد از اتمام، ترافیک به باند شمالی به صورت رفت و برگشتی انتقال و پایدار سازی باند جنوبی محور آغاز شود.
وى اظهاركرد: همچنين مقرر شد اقدامات روز ملی ایمنی حمل و نقل (7 اردیبهشت) تمام اعضای کمیسیون در این روز برابر دستورالعمل کشوری با محوریت اقدامات فرهنگی و در راستای ارتقاى فرهنگ و رفتار ترافیک در شهرها و راه های استان با بهره گیری از ظرفیت رسانه های استان اجرایی شود.