شناسهٔ خبر: 108491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

index.jp.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۵۸۴ تن کالا با ۲۵۴ هزار و ۲۷۴ سفر باری در سال ۱۴۰۰ توسط ناوگان باری درحوزه تحت پوشش این اداره کل حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی , سیمان  و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست و گفت: سال گذشته با توجه به شرایط سخت کرونایی درکشورو نیاز نهاده های دامی برای استان  جابجایی این کالا  از بندرامام خمینی با استفاده از بسیج امکانات دستگاه های ماشین آلات این اداره کل صورت گرفت و همچنین تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بندر چابهار به خوبی با همکاری سایر استانها مدیریت شد به طوری که هیچگونه خللی در روند جابجایی کالا صورت نگرفت .

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۲۲۲ راننده، ۷ هزار و ۱۶ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۵ سال و۳ پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.